Jajecznica ze szpinakiem

11:34 Ryszard 8 Comments


Jajecznica ze szpinakiem, jajecznica na śniadanie, co zjeść na śniadanie, jajecznica z szynką, śniadanie
Szpinak - chyba jedna z najbardziej kontrowersyjnych roślin na świecie. Ciężko powiedzieć, czy więcej jest tych, którzy ją kochają, czy może tych, którzy nienawidzą. (możecie wyrazić swoje stanowisko w komentarzach ;p) Moja kuchnia do tej pory unikała kontaktu z tą zmorą dzieciństwa, ale... w końcu nadszedł czas, aby stanąć ze szpinakiem oko w oko. Podjąłem wyzwanie i przygotowałem śmietnik - na wypadek jakby potrawa mi nie wyszła.

Zdecydowałem, że zrobię jajecznicę. Jajecznica ze szpinakiem.. No cóż, taka się narodziła koncepcja, więc nie będę z nią walczył. Poniżej składniki, jakie wykorzystałem.

- 6 jajek
- pół paczki szpinaku
- 1 pomidor
- 1 cebula
- koperek
- 3 plasterki szynki
- kawałek bagietki / bułka
- Masło
- przyprawy (sól, pieprz, papryka)

Przygotowanie:
Myjemy i obieramy warzywa, następnie siekamy cebulę w kostkę i wrzucamy ją na rozgrzaną patelnię. Po chwili dołączamy po kolei - szpinak, szynkę, pomidora i dajemy im się chwilę podsmażyć na wolnym ogniu. Następnie wybijamy jajka i wrzucamy je do pozostałych składników. Całość doprawiamy i energicznie mieszamy.

Przepis banalny, a jajecznica wyszła przyzwoita. Wchłonięta została w ciągu kilku kolejnych minut - niestety trzeba było jeszcze zrobić zdjęcia, więc żeby moja praca nie poszła na marne, to korzystajcie z przepisu i cieszcie się dobrym, zdrowym posiłkiem :)



Smacznego!
R.


8 komentarzy:

  1. Super, spróbuję w najbliższym czasie:) dla amatorów szpinaku proponuję podsmażyć nie raz go z czosnkiem:) i razem z serkiem topionym dodać do naleśników czy makaronu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. o, szpinak! dawno go tutaj nie bylo!;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdyby nie to,że szpinaku nie lubie to jadłabym :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super napewno wypróbuje;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł i do tego tani :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa propozycja podania popularnego dania jakim jest jajecznica. Myślę że może spróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super przepis polecam :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda bardzo apetycznie na pewno sama się skuszę i zrobię :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...