Zapiekanka

16:46 Ryszard 0 Comments



Zapiekanka studencka, bułka na sesję, studencka bułka



Sesyjne żniwa rozkręciły się na dobre. Studenci zapadli w sen zimowy wbijając w swoje mózgi tysiące wersów niepotrzebnych treści. W tym - niezwykle przykrym - okresie, warto zaopatrzyć się w przepisy, których realizacja nie zajmuje zbyt dużo czasu. Jeden z takich przepisów pojawia się dziś na naszym blogu, za sprawą studentki z Wrocławia, Agnieszki.

"Wyciągnęłam to co akurat zostało w mojej lodówce, znalazłam też kilka "wczorajszych" bułek i wpadłam na pomysł, żeby przygotować zapiekanki."

Potrzebujemy:
-bułki (najlepiej pszenne, nie muszą być świeże)
-kukurydza
-pieczarki
-masło
-bazylia, oregano
-ser żółty
-keczup

Wszystkie bułki kroimy na pół, a połówki smarujemy cienko masłem. Na posmarowane bułki kładziemy kolejno: kukurydzę, pokrojone pieczarki, przyprawy (możemy dorzucić plasterek szynki, bądź salami!) i na koniec ser, tak przygotowane układamy na blaszce do pieczenia i wkładamy do piekarnika, dosłownie na 10 minut. Kiedy ser się stopi, nasze zapiekanki będą gotowe. Powinny być w środku mięciutkie i mieć chrupiącą skórkę! 

Smacznego!

0 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...